Los bericht bekijken
Oud 9 mei 2011, 14:09   #1
chopper69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2011
Berichten: 77
3000 Grafts Esteworld/Istanbul

Zoals beloofd hierbij mijn ervaring van mijn haartransplantatie in Turkije.

Na het vergelijken van een aantal klinieken in Istanbul en agentschappen die haartransplantatie en reizen aanbieden vanuit Nederland heb ik uiteindelijk voor Esteworld in Istanbul gekozen.

De keuze voor Esteworld is niet zomaar gemaakt. Turkse vrienden kwamen, met behulp van familie in Istanbul, al snel met Esteworld aan. Nadat mijn zus, die bij Aegis NL werkt, contact had opgenomen met collega's in Istanbul, ook Esteworld aanraadde heb ik besloten om er voor te gaan. Tot nu toe zonder spijt moet ik zeggen.

Begin April heb ik daar mijn behandeling ondergaan, het was een behandeling van 3000 grafts voor 3500 euro. Vanaf het moment dat ik landde totdat ik vertrok ben ik bijgestaan door een zeer vriendelijke hostess De kliniek was echt ongelofelijk mooi en schoon, gedurende mijn verblijf had ik daar een kamer tot mijn beschikking.

Maandag landde ik in Istanbul en werd daar opgehaald door mijn hostess en een prive taxi van Esteworld. Na bloedonderzoek en betaling heb ik de plastisch chirurg ontmoet die de behandeling uit ging voeren. Na het bespreken van mijn wensen en het haaronderzoek werd ik naar mijn kamer gebracht. De volgende dag stond de behandeling op het programma.

Ondanks de lange zit is het me enorm meegevallen, de verdoving is ff minder prettig, maar daarna nergens last van gehad en tussen door lekker geluncht. De behandeling is door de chirurg zelf gedaan. De volgende dag kreeg ik een dressing en de dag daarna een eerste wasbeurt.

Na de wasbeurt kreeg ik een Esteworld tas met de volgende inhoud:
- Schriftelijke garantie behandeling
- Shampoo voor 15 dagen
- Lotion die ik vanaf de derde dag aan moest brengen (20min laten zitten)
- Medicijnen: Neusspray, Pijnstillers, Antibiotica kuur

Ik kan Esteworld echt aan iedereen aanraden. Natuurlijk moet ik nog wachten op het uiteindelijke resultaat maar het ziet er nu al top uit. Er zijn bij mij ook niet veel haren uitgevallen, vooral niet in de voorste rand.
chopper69 is offline