Los bericht bekijken
Oud 12 mei 2011, 00:59   #8
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
Waarom is dat zo'n rare vraag, hoe meer prijzen er bekend worden, hoe beter je te weten komt wat een HT kan kosten.
Stuur een PM'tje ofzo. Sommigen zitten enkel steeds over zichzelf te lullen en naar prijzen te vragen. Het is ook nog eens onbeschoft, ik weet niet hoe jij opgevoed bent. Iemand schrijft zijn verhaal, reclame overduidelijk maar goed...en eerste reactie...wat heb je betaald ?

Deze reclamezuil doet me denken aan dit topic...ook nooit meer wat van deze man vernomen. Bleek uiteindelijk een werknemer te zijn.
http://www.haarweb.nl/forum/showthre...highlight=reys

Daarnaast kunnen klinieken en artsen als Prohair en Feriduni geen uitzonderingen meer maken omdat hier steeds maar weer over geldbedragen gesproken worden. Het ene geval is het andere niet en bepaalde mensen kunnen tekort gedaan worden. De prijzen zijn overal bekend en soms wijkt het een paar honderd euro af...klaar.

Ik doe er niet moeilijk over om te vertellen wat ik betaald heb via PM, maar ik vind het niet netjes (in mijn geval tegenover Feriduni) om dit open en bloot op een forum te schrijven. En denk dat meer mensen dit moeten vinden.
Lucky is offline   Met citaat reageren