Los bericht bekijken
Oud 12 mei 2011, 10:06   #9
Alex1986
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2011
Berichten: 2
Bedankt iedereen voor de reacties !

De meesten zijn wel bekend met de informatie over een behandeling in Turkije waar je zo'n 3 a 4000 euro voor betaald. Ik heb er voor gekozen om iets meer te betalen zodat ik geen onzekerheden meer had en tot op de dag van vandaag prima wordt nabehandeld.
Er zijn genoeg verhalen.. klinieken waar je je laat behandelen en dat uiteindelijk alleen de assistenten het werk doen en de arts af en toe komt kijken. Klinieken waar ze de laser gebruiken waardoor bloedvaatjes beschadigd kunnen raken en er minder precies geimplanteerd kan worden. In al deze risicos had ik geen zin dus daarom heb ik gekozen voor Dr. de Reys waarvan mij verzekerd werd dat hij met zijn vrouw de hele behandeling zelf zou uitvoeren. Alles is met de hand gedaan en er kwam geen laser of iets bij kijken.

Ik ben het er daarom ook niet mee eens dat dit als reclame verhaal wordt genoemd. Ik deel mijn ervaringen en je mag zelf bepalen of je er iets aan hebt. Hoe meer ervaringen hoe beter

Soest ligt inderdaad centraal in Nederland. Voor mij was het helemaal een luxe omdat ik gewoon in m'n eigen woonplaats terecht kon.

Foto's zal ik spoedig online zetten. Even alles verzamelen zodat ik het juiste resultaat kan laten zien.
Alex1986 is offline   Met citaat reageren