Los bericht bekijken
Oud 4 augustus 2011, 15:54   #7
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Ik vind het niet leuk voor je lifeguard. Dit moet volgens mij een behoorlijke lijdensweg geweest zijn, psychisch. Daarnaast werd het ook nog een kwestie van water naar de zee brengen omdat je inderdaad zichtbaar steeds kaler werd.

Als ik toch een kanttekening mag maken. Ik had er zelf denk ik wel voor gekozen om die 2-harige grafts te laten verwijderen als het zo storend was. Ik zie ze zelf niet terug op de foto's maar je zal het zelf wel het beste weten/zien. Nu werd er voor gekozen om de haarlijn te verlagen, maar dat vind ik een foutieve keuze van wie dan ook. Begon je haarlijn voorheen ook op deze hoogte ? Als ik zo naar je temple points (= die driehoekjes aan de zijkant van je hoofd) kijk en waar die beginnen, kan ik me dat niet voorstellen namelijk.

Mensen met een hoger voorhoofd hebben van nature die temples ook verder naar achteren zitten, logisch uiteraard anders hebben ze geen hoog voorhoofd. Als dat zo is en je gaat er vervolgens mee spelen met een lager voorhoofd dan komen de contouren niet meer echt natuurlijk over.

En juist hier had Feriduni meer werk van gemaakt, denk ik. Die had dit niet laten gebeuren.


EDIT, zie nu die dubbele grafts maar ik vind het wel meevallen maar dat ben ik. Jij moet er mee rondlopen.

Laatst gewijzigd door Lucky; 4 augustus 2011 om 16:06
Lucky is offline   Met citaat reageren