Los bericht bekijken
Oud 4 augustus 2011, 16:18   #14
lifeguard1974
HaarWeb lid
 
lifeguard1974's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2008
Locatie: Midden Nederland
Berichten: 140
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Als mensen met hun gezicht op 30 centimeter van mijn gezicht komen, dan zitten ze al een paar decimeter binnen mijn comfort zone. Er zijn er enkele bij wie ik dat kan hebben en bij de meesten daarvan dan nog alleen kortstondig (voor de obligate drie kusjes op de wang).

Je haar zou echt beter zitten als je het naar achter kon kammen. Dat dat nu niet kan is echt heel jammer.

Hoeveel van die storende dubbele haren zijn er eigenlijk, toch hooguit enkele tientallen? Ik zou toch eens proberen om de meest opvallende gewoon met een pincet uit te trekken. De eerste keer is dat wat werk, maar om het daarna te onderhouden is veel minder moeite. En daarna kijken hoe je haar er uit ziet als je het achterover kamt met wat fudge erin.
@AnthonieH



Dat is nog mijn grote droom dat ik een normaal model in mijn kapsel kan kammen. Nu strijk ik met mijn hand naar beneden en ben ik klaar (helaas,....maar wel snel).

De dubbele graft's zijn inderdaad tientallen, en de onderste haartjes zijn ook verkeerd om erin getransplanteerd kan dat?

Met de pincet heb ik tot op heden nog niets uitgetrokken, heb ook al niet teveel haar.
__________________
2002 500 grafts FUT HairPlus
L.M.van den Berg en assistent Ruud.

2004 1000 grafts FUT TransHair
Dr. Leonhardt adviseurs dhr. Strouken en dhr.Cor de Loijer

2009 2500 grafts FUE ProHair/dr.de Reys

2012 8 & 9 Maart (Dr. de Reys) en echtgenote Nina (Foto's komen nog!)


Zie mijn foto-album, volgorde 1 t/m 8.

Mvg. Ferdi
lifeguard1974 is offline   Met citaat reageren