Los bericht bekijken
Oud 22 november 2011, 07:55   #9
joey1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2011
Berichten: 11
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennis1972 Bekijk bericht
Klink allemaal heel goed. geen verkeerde kliniek wat ik allemaal lees.
Alleen vind het volgende wel een beetje vreemd overkomen.

Ik kreeg te horen dat het op de foto moeilijk te beoordelen is en dat het een infectie zou kunnen zijn, maar dat die kans klein is. Na wat geruststellende woorden werd mij gezegd dat ik het goed in de gaten moest gaan houden en wanneer het erger zou worden, ik toch even contact moest gaan opnemen met een dermatoloog.

Want is t niet zo als jij naar dermatoloog moet je eigen bijdrage moet betalen. weet niet precies maar volgens mij wel. Dus betaal die kliniek dat dan terug ??

Bedoel als ik me bwm laat repareren en ik bel de garage op en zeg volgens mij is er iets niet goed. en hun zeggen nou maak je maar niet druk kijk t nog even aan en anders toch even langs de bwm dealer.

Beetje vreemd vind ik dat. Die kliniek hoort toch voor de nazorg te zorgen.
Ja klopt, ze hebben ook aangeboden dat ik terug kon komen naar de kliniek, maar aangezien ik in Amsterdam woon en de kliniek in Antwerpen is, zou een dermatoloog in de buurt een betere optie zijn.

Gelukkig bleken de vlekjes niks ernstigs te zijn.. Geen idee wat het nou was, misschien dat ik de eerste dagen de zoutoplissing met te weinig afstand op mijn implantatiegebied heb gespoten, waardoor die vlekjes ontstonden. Of het hoorde bij het genezingproces..

In ieder geval, gisteren heb ik onder de douche alle kostjes verwijderd. Dit ging heel soepel, ze lieten allemaal gemakkelijk los. Nu is mijn mooie nieuwe haarlijn tevoorschijn gekomen en ga ik daar, ondanks de rode kleur en lichte verdikking van het implantatiegebied, eens lekker een weekje van genieten (tot de haartjes weer uitvallen)
joey1 is offline   Met citaat reageren