Los bericht bekijken
Oud 22 november 2011, 08:22   #10
joey1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2011
Berichten: 11
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Muppet Bekijk bericht
Mijn HT is voor volgend jaar gepland en daarom heb ik absoluut gekozen voor een HT die in één dag is uit te voeren. Ik kan mij niet voorstellen dat je dezelfde procedure nogmaals moet doorgaan de dag erachter.

Succes ermee! en hou ons op de hoogte
Lijkt me geen onverstandige keus.. Die tweede dag was inderdaad echt heftig.
Ik zat na de eerste dag (1100 grafts) in de spiegel te kijken, naar mijn toegetakelde schedel, en kon me niet voorstellen dat er de volgende dag nog eens 1500 grafts getransplanteerd zouden worden. Hoe zou ik er dan bijlopen? Die tweede dag waren er dan ook veel momenten dat ik dacht "waar ben ik aan begonnen?"

Maar ik had bij deze kliniek geen keus, het moest over twee dagen gespreid worden. Liever had ik gezien dat ze het in 1 dag deden, al was het dan wel een hele lange dag geworden. De eerste dag duurde namelijk van 8:00 tot 14:00 en de tweede dag van 8:00 tot 15:30.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonico Bekijk bericht
Hmmm ... Jee ik kan niet wachten.
Eigenlijk is dat echt zo (en ik mag ook bij phc over 1,5 week), maar het is altijd even schrikken als je zo'n heftig verhaal hoort. Het hoort er bij vrees ik.

Overigens, hoe zit het met die korstjes? Er horen toch geen haartjes uit te vallen met de korstjes? Ik dacht eerst de korstjes en na ca. 2 weken de haartjes ...

Sterkte met alles en ik ben benieuwd naar het resultaat!
Het gebeurt vaak dat er korstjes met haartjes loskomen van het transplantatiegebied. Op het moment dat er korstjes ontstaan, breken zij namelijk vaak de haartjes af.
Er vielen soms spontaan, en soms als ik heel voorzichtig over het implantatiegebied aaide, kostjes met een haartje van mijn hoofd af. Deze kwamen zo los te zitten, waarschijnlijk omdat het haartje onder de korstjes weer verder groeit.

Nu zijn alle korstjes weg en ga ik in de loop van volgende week de geïmplanteerde haartjes verliezen.

Nu heb ik nog steeds last van een gevoelig donorgebied met vooral 's nachts vaak momenten met heftige jeuk en een kloppend, stekend gevoel. Hopelijk trekt dat in de loop van deze week weg.

Spannend dag je volgende week behandeld gaat worden! Ik wens je heel veel succes en hopelijk ervaar jij het allemaal wat minder heftig dan mij.

Toen ik klaar was met de behandeling vroeg een medewerkster mij: "En,viel de behandeling uiteindelijk mee?" Toen ik haar antwoordde dat het eigenlijk tegenviel, omdat het allemaal veel heftiger was dan ik dacht, was zij nogal verbaasd en zei ze dat het voor de eerste keer was dat iemand dat zei..

Dus waarschijnlijk en hopelijk zal het bij jou wel meevallen!
joey1 is offline   Met citaat reageren