Los bericht bekijken
Oud 22 november 2011, 17:39   #15
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joey1 Bekijk bericht
Op de bijgevoegde foto is goed te zien hoe groot het behandelde gebied is.
Deze foto is na de behandeling van dag 1 genomen. De tweede dag is er tot de zwarte lijn geïmplanteerd.

Het ging totaal om 2620 grafts. Ik ben van plan om in de toekomst ook mijn kruin te laten behandelen. Er moet geloof ik minimaal een jaar tussen de behandelingen zitten toch?
Hoeveel grafts per cm2 zijn er gemiddeld berekend?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joey1 Bekijk bericht
Het gebeurt vaak dat er korstjes met haartjes loskomen van het transplantatiegebied. Op het moment dat er korstjes ontstaan, breken zij namelijk vaak de haartjes af.
Er vielen soms spontaan, en soms als ik heel voorzichtig over het implantatiegebied aaide, kostjes met een haartje van mijn hoofd af. Deze kwamen zo los te zitten, waarschijnlijk omdat het haartje onder de korstjes weer verder groeit.

Nu zijn alle korstjes weg en ga ik in de loop van volgende week de geïmplanteerde haartjes verliezen.

Nu heb ik nog steeds last van een gevoelig donorgebied met vooral 's nachts vaak momenten met heftige jeuk en een kloppend, stekend gevoel. Hopelijk trekt dat in de loop van deze week weg.

Spannend dag je volgende week behandeld gaat worden! Ik wens je heel veel succes en hopelijk ervaar jij het allemaal wat minder heftig dan mij.

Toen ik klaar was met de behandeling vroeg een medewerkster mij: "En,viel de behandeling uiteindelijk mee?" Toen ik haar antwoordde dat het eigenlijk tegenviel, omdat het allemaal veel heftiger was dan ik dacht, was zij nogal verbaasd en zei ze dat het voor de eerste keer was dat iemand dat zei..

Dus waarschijnlijk en hopelijk zal het bij jou wel meevallen!
Bedankt, ik hoop het ook. Maar zelfs dan, ik heb het er wel voor over.
Veel sterkte met het herstel en op naar een mooie dos!
sonico is offline   Met citaat reageren