Discussie: Prohair 2500 grafts
Los bericht bekijken
Oud 19 december 2011, 19:49   #1
philemonia151
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juni 2009
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 98
Talking Prohair 2500 grafts

Vandaag was het dan zo ver, eindelijk richting Antwerpen na een half jaar wachten. Toen ergens in Augustus op consult geweest en een afspraak gemaakt voor in December. Afgelopen week was ik er al redelijk mee bezig en naarmate de datum dichterbij kwam, kreeg ik toch een beetje de zenuwen. Vanochtend in de auto gestapt en ben om 0600 vertrokken en moest er om 0800 zijn. Normaal gesproken is Antwerpen maar een uurtje rijden, maar ik wilde optijd zijn. En op tijd was ik: een minuut voor acht. Dit kwam door de file's en alle afsluitingen richting Wilrijk. Maar gelukkig op tijd. Daar aangekomen even koffie gedronken en een vragenlijst ingevuld. Aansluitend werdt de nieuwe haarlijn ontworpen, maar dit ging toch wat makkelijker als mijn haar werdt geschoren. Dus eerst haar eraf en daarna het ontwerp. Aansluitend kon ik plaats nemen in de behandelkamer en werden de eerste verdovingen in het achterhoofd geplaatst. Niet pijnlijk trouwens. Daarna hebben ze de grafts uit het donor gehaald en voor dat ik het wist lag mijn broodje alweer klaar. Dit ging erg voorspoedig ook de zorg tussendoor is erg goed. Ze vragen vaak zat of het allemaal nog comfortabel is. Nou zeker, tijdens het eruit halen van de grafts heb ik grotendeels geslapen. S'middags gingen de grafts in het implantatie gebied. Op zich niks mee, maar ik kon heel slecht tegen het geluid van het maken van de sneetjes. Uiteindelijk ook hier weer aan gewend en ja hoor weer in slaap gevallen. Deze dag ging erg snel voorbij, ik ben mijn auto ingestapt en heb me verplaatst naar een B&B ongeveer 1,1 km ten Westen van Prohair. Trouwens ruime en luxe kamers, dus nog even ontspannen voordat ik morgen weer aan de beurt ben. Al met al is het allemaal erg meegevallen. Voel op dit moment natuurlijk wel dat er iets met mijn hoofd is gedaan, maar zal daar niet minder om slapen. To be continued.
philemonia151 is offline   Met citaat reageren