Los bericht bekijken
Oud 10 april 2020, 00:21   #12
grsuy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2015
Berichten: 149
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Ikzelf woon in Spanje en voor ik de beslissing nam om mijn HT in Nederland te doen ben ik haarklinieken in Valencia en Malaga geweest.De locaties bezoemden mij niet direkt vertrouwen in op beide locatie,s,ook de uitleg die ik er kreeg vond ik erg vaag.De bedragen die genoemd werden zijn zeker minder dan in NL en B dus daar moest ik het niet voor laten, het ging bij mij over de informatie en het gevoel.Ook op het internet heb ik revieuws gelezen over beide klinieken en deze waren in het algemeen niet zo denderend.De kliniek die je vermeld in Madrid ken ik niet wel weet ik dat de kliniek van voetballer Cristian Ronaldo hoog aangeschreven staat maar vermoed dat ge daar diep in de buidel zal moeten tasten en ook dat deze kliniek opgezocht wordt door bekend volk ( dus met een grote bankrekening) Ik weet wel dat sommige haarklinieken hier 5 tot meer euro per graft vragen dus reken maar uit.Succes verder met je zoektocht
Hey Inesmoll, met Veldhoven zit je uiteraard zeer goed maar heb je je echt uitgebreid ingelezen over de opties in Spanje of wou je hoe dan ook liever terug naar hier komen voor de operatie? Ik zou het perfect begrijpen, al was het alleen al maar voor de taal.
Het verbaast me gewoon dat je nog nooit van FUEXPERT gehoord hebt aangezien het de kliniek van Couto is, die samen met die andere Madrileen Lorenzo een van de meest gerenommeerde namen in de haarindustrie wereldwijd is. In Valencia zit trouwens nog een absolute topper, namelijk De Freitas, met vergelijkbare prijzen als de betere Belgische/Nederlandse kliniek.
Ook in Málaga zitten enkele gerenommeerde klinieken zoals die van Antonio Burgos of de Spaanse vestiging van Bisanga (met Meyer & Alcaide als artsen).
Wou hier even op inpikken omdat ik zelf Spaanstalig ben opgevoed en de Spaanse fora zeer actief volg, maar goed... je hebt uiteraard ook een zeer goede kliniek gekozen en ook al een zeer mooi resultaat geboekt zie ik, en dat is wat telt ;-). En daarnaast moet het gevoel van begin af aan ook goed zitten, daar geef ik je helemaal gelijk in.
grsuy is offline   Met citaat reageren