Los bericht bekijken
Oud 13 april 2020, 01:32   #15
Deman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2016
Berichten: 81
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Natuurlijk zijn er ook meerdere klinieken in Spanje en zoals ik al zei heb ik er twee bezocht wat ik ook gedaan heb met de kliniek in Nederland in 2017 alvorens de HT in 2019 te ondergaan.Ik spreek een goed mondje spaans en als dat niet help zal mijn Spaanse vrouw me wel bijstaan indien het moet maar uiteindelijk kies je op een bepaald ogenblik daar waar je het betere gevoel bij hebt.En wat prijzen betreft in Spanje op dit ogenblik is er blijkbaar een nieuwe haarkliniek in Valencia die 3000 euro vraagt voor 3000 grafts,dit werd mij doorgegeven door mijn kapper die een vriend heeft die daar een Ht heeft laten uitvoeren en er blijkbaar tevreden over is. Na de corona ga ik daar zeker een keertje langs gaan want in 2021 zal ik een laatste HT ondergaan en dan is 3000 t.o.v. 7750 euro ( reis en hotel niet inbegrepen ) wel een heeeeeel groot verschil niet?
Mag ik vragen, welke kliniek dit is in Valencia?

Ik heb een aantal dagen geleden met het kliniek van Dr.Bisanga BHR kliniek, in Brussel en Spanje.

Leuk gesprek gehad, zij hebben ook fantastische resultaten en op verschillende fora is er alleen maar lof voor hun.

Alleen zijn de prijzen simpelweg absurd.. volgens hun zou ik ongeveer 2000 grafts nodig hebben om het perfect te krijgen, door de corona maatregelen zullen de graft prijzen van 4 euro per stuk zakken naar 3,5 euro per stuk. Dus 7000 euro in totaal. Wel dichtbij huis, in Brussel dus.

Hij raadde mij dan ook weer finasteride aan.

In Turkije raden zij finasteride juist af. Kliniek van Dr Cinik vroeg 2500 euro, all in pakket. Alleen twijfel ik, puur omdat zoals Dr.Bisanga zelf zei, haartransplantaties in Turkije word 9/10 keer uitgevoerd door assistenten, en eerlijk de resultaten zijn soms tegenvallend, ik merk vaak dat zij de dichtheid niet kunnen krijgen die men wel verwacht.

Ik zit dus met een dilemma.. 7000 euro is een hoop geld maar ik ben nog jong en wil echt nog genieten van mijn haren. Na de corona maatregelen ga ik ook finasteride nemen, ik zoek alleen nog naar het juiste kliniek. Voor 2000 grafts wil ik max denk 4000 euro uitgeven.. maar waar vind ik die?

Laatst gewijzigd door Deman; 13 april 2020 om 01:35
Deman is offline   Met citaat reageren