Discussie: Seborroïsch eczeem
Los bericht bekijken
Oud 23 januari 2007, 21:58   #13
Joellie
HaarWeb lid
 
Joellie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 januari 2007
Berichten: 98
schilfervrij gezicht

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cyberella23
Hallo,

Ik ben nieuw hier een studente van 23 jaar en heb al 5 jaar last van dit vieze eczeem. Ik heb (heel dom) het eczeem op mn hoofdhuid de laatste paar maanden verwaarloosd met als gevolg dat er nu gemiddeld duizend haren per dag uitvallen. De schilfers op mn gezicht heb ik al jaren onder controle door je huid 's ochtends en 's avonds goed schoon te maken met Ideal Balance reinigingsmelk en lotion van L'oreal. Het is absoluut geschikt voor mensen met een gevoeleige huid. Nu ga ik mbv Denorex, topicorte enz ff proberen mn hoofd beter te maken en hopelijk ben ik dan eindelijk weer even schilfervrij.

Greetz Cyberella!

Hello there!

Cyberella! Leuke naam!

Wat versta je onder controle? dat je nooit schilfers meer hebt in het gezicht? Of heb je ze af en toe?
Graag ook je reactie met zwaar alcohol gebruik.
Ideal Balance reinigingsmelk en lotion van L'oreal is dat 1 flesje of zijn dat 2 flesjes? melk + lotion apart? Zelf had ik van mijn zusje namelijk de ooglotion om make up te verwijderen tevens vet. die werkt redelijk

Graag je reactie.
take care.
Joellie

ps.
Ik weet ook wel iets goeds voor je hoofdhuid waar het haar zich bevindt.
Zelf heb ik daar nergens last meer van. cider vinegar mengen met normale shampo, ik had daar pas echt korsten tot bloedens toe.
Joellie is offline   Met citaat reageren