Los bericht bekijken
Oud 12 september 2013, 22:22   #10
phoebz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 september 2013
Berichten: 3
Hallo iedereen,

Ik wil graag mijn verhaal kwijt op deze forum...
Vanaf het moment dat ik 18 werd ( nu ben ik 23), begon ik te merken dat mijn haar dunner en lichter van kleur werd. Niet lang erna begon het doorzichtig te worden. Ik zat daardoor ook niet meer lekker in mijn vel (als meisje). Uiteindelijk was mijn haar zo dun en weinig, dat het niet meer te verbergen was. Na meerdere bezoeken aan de dermatoloog kwam de uitslag: alopecia androgenetica.

Ik ben begonnen met medicijnen zoals adrocur en minoxidil. Helaas had ik een heftige allergische reactie gekregen van de minoxidil. Mijn hoofd was al na de eerste dag gezwollen en had over mijn hele hoofd blaren. Hierdoor heb ik heel veel haar verloren. Erger kon het niet worden dacht ik..
De adrocur heeft bij mij een beetje gewerkt na een paar maanden, maar vond het niet zo fijn vanwege de bijwerkingen. Toch heb ik de adrocur 2 jaar geprobeerd. Tussendoor heb ik ook allemaal oliën en vitamine pillen experimenteren uit wanhoop. Ook ben ik Toppik gaan proberen, waar ik het eerste jaar heel blij mee was. Na 1 jaar was Toppik niet goed genoeg voor mij. Ik had te weinig haar op mijn hoofd door haaruitval..

Na lezen van meerdere forums heb ik de stap genomen om bij Tophaar een intake te doen voor meer informatie voor in de toekomst. Ik was helemaal niet van plan om meteen te beginnen aan een haarwerk, omdat ik het nog niet kon accepteren dat ik een haarwerk nodig had.
Uiteindelijk was ik zo overtuigd dat ik bij Tophaar meteen ben begonnen met de eerste stap voor mijn haarwerk.

En afgelopen week heb ik mijn aanvullend haarwerk bij “Tophaar” te eindhoven afgeleverd gekregen, en het ziet er prachtig uit! Ik ben heel tevreden met het feit dat het er zo natuurlijk uitziet en een mooie dichtheid heeft. Bovendien draagt het zich heel comfortabel. Omdat het er zo natuurlijk uitziet en ik weer met een flinke bos haar kan rondlopen, ben ik heel gelukkig dat ik het besluit had genomen om een haarwerk bij Tophaar te laten maken. Ze hebben mij daar ook erg goed geholpen met informatie en nazorg verstrekken. Dus nu genieten van mijn nieuwe haarbos.

Dankjewel Tophaar!!!
phoebz is offline   Met citaat reageren