Los bericht bekijken
Oud 18 januari 2021, 19:31   #1
ramrod
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2020
Berichten: 12
Geslacht:
HT , man 62 jaar beslissing in eindfase.

Hallo,



Heb een tijdje hier zitten inlezen ondertussen bij 2 klinieken geweest verwacht tussen nu en een maand een beslissing te nemen of en bij wie ik het laat doen.


Achtergrond , ben 62 ,wordt sinds een jaar of 25 kaal ging erg langzaam bij mij maar nu op het punt dat er nog iets aan te doen is . Ik verwacht geen volle bos haar terug maar wil geen "haarkrans" over een paar jaar.bovenop aan de voorkant zit nog wat haar , kruin is bovenop kaal zakt niet ver naar onderen. Aangezien ik 1.92 ben valt mij kaalheid niet direct op omdat men niet makkelijk op het hoofd zal kijken.


Bij Transhair geweest , verwachting 2400 grafts , kosten €4450.Mededeling geen volle bos meer verwachten vol van voren en hoe verder naar achteren minder vol, kruin zal kalig blijven.

Contact persoon had zelfde haar type als ik , 25 jaar geleden een HT FUT gehad, mijn resultaat zal ongeveer het zelfde zijn als bij hem.



FueGenix Haarkliniek : verwacht 2000 grafts nodig te hebben , kruin blijft kaal kosten +/- 4500 , claimt 60 grafts per cm2.


Ik ga ook nog langs bij Visus Haarkliniek




Even een vraag , 60 grafts per cm2 lijkt mij veel bij iemand die geen volle bos meer hoeft , als er minder grafts per cm2 worden geplaatst dan lijkt mij dat er dan een groter gebied , minder vol, kan worden voorzien van haar of is dat een denk fout.


Nog een foto van de huidige situatie bijgevoegd.







Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg 176c29281351016cb141.jpeg‎ (55,9 KB, 189x gelezen)
ramrod is offline   Met citaat reageren