Los bericht bekijken
Oud 15 februari 2021, 16:44   #8
ramrod
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2020
Berichten: 12
Geslacht:
Even een update voor wat het waard is



Op 1 februari bij FueGenix langs geweest voor een gesprek na eerst een mail met foto's te hebben gestuurd.


Gesprek duurde ongeveer een uur , erg prettig gesprek, ontspannen en losjes, persoonlijk vind ik dat erg prettig.

Aangezien ik al 62 ben en na een eventuele transplantatie ook geen volle bos op mijn gehele hoofdhuid zou hebben, nagedacht over het gebruik van finasteride 0,5gr per dag. Ik was mij niet bewust dat dit zou kunnen helpen bij het behoud van mijn huidige haar.
Na het gesprek alles op mij inlaten werken en nieuwsgierig geworden na de voor en nadelen van het gebruik van finasteride heb ik de dokter laten weten dat ik dit middel eerst eens wil proberen (in afwachting van eventuele bijwerkingen) en daarna een eventuele HT overweeg. Dit was geen probleem ook schreef hij een recept voor het medicijn uit voor 1 jaar. Al met al dus een zeer prettige ervaring , echter de prijzen die hier worden genoemd door de diverse klanten van hem zijn niet meer representatief, hij gaf aan dat dit "opstart" prijzen waren, hou hier rekening mee als je je hier inleest.


Of ik uiteindelijk voor een HT ga kiezen hangt mede af hoe ik op de finasteride reageer, dit zal dus nog wel een paar maanden duren.
ramrod is offline   Met citaat reageren