Los bericht bekijken
Oud 25 januari 2005, 17:43   #12
lanne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Berichten: 316
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud
Hoi Lanne,

Lees je bericht te laat... Had nog willen vragen in welk opzicht hun product beter is dan de lasercomb. Wat heb jij uiteindelijk in je mail nog gevraagd?

Versacchi heeft de lasercomb niet mee ontwikkeld. Ze waren enkel officiële distributeur ervan in Europa.
De lasercomb is nog altijd niet goedgekeurd door de FDA als haargroeiproduct. Meer info daarover hier .

Ik ben tevreden over mijn lasercomb, dus waarschijnlijk ga ik het niet bestellen. Ik heb ook al TWEE lasercombs gekocht, dus nog eens zo'n financiële aderlating zie ik niet zitten. Maar mocht die nieuwe laserbeamer nu echt nog beter blijken te zijn dan overweeg ik wel mijn lasercomb te verkopen en toch het nieuwe product aan te schaffen....

Hoi Cloud,

Ja jammer anders had ik het zeker gevraagd.
Misschien komt er nog een kans, als ik die man nog een keer kan mailen zal ik het vragen.
Stom van mij dat ik dat niet gevraagd heb.
De meest logische vraag om te stellen....!

Ik heb de volgende dingen gevraagd over de laser-beamer:

* For which kind of hairloss does the laserbeamer works and does not work?
* Can you allready tell me on which principe and theory the new laserbeamer is based on?
* Will all hair which I have left, be completely healthy again?
* Does the laserbeam stimulate new hairgrowth and/ or does it stimulate hairs to grow as thick and long as they were in my childhood?
* Is it correct, in your opinion, that hairs can only grow 20 times? (So alopecia androgentica patients can lose alle their hair in a few year, so it's not possible there will be new hairgrowth for these hairs, which cannot be seen with human eyes?)
* On how many women, with which kind of hairproblems, is the laser-beamer tested yet?
* What does the laser-beamer costs if we would order with more persons?

P.S. er zullen wel een paar foutjes inzitten, qua spelling, maarja niets meer aan te doen.

tot later deze week,

groetjes, Lanne


en nog andere vragen en antwoorden over de aanpak van haarproblemen.
Maar daar heb ik nu geen tijd meer voor. Ik moet rennen, heb cursus.
Ik mail je later verder.
lanne is offline   Met citaat reageren