Los bericht bekijken
Oud 28 april 2007, 14:53   #1
Viool
HaarWeb lid
 
Viool's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 april 2007
Locatie: netherlands and germany
Berichten: 8
plakmiddelen voor haarwerken

Hallo,

Via het hairweb kwam ik bij jullie terecht. Ik heb een vraag. In mijn haarwerk zit een frontgaasje. Ik ben vroeger bij K33 jaren klant geweest en heb daar hele slechte ervaringen mee. Ik ben nu klant bij Finkers in Almelo en ben bijzonder tevreden.
Ik heb altijd een hele voorraad lijm gehad. Een middel wat ik op de hoofdhuis smeerde onder het front. Liet drogen en vervolgens kon ik het frontje er zo in drukken. Deze lijm kwam van K33 een heel mooi product waardoor je aanzet heel natuurlijk lijkt. Finkers kent het product niet. Kunnen jullie me verder helpen. Deze lijm is namelijk een verbetering van het dragen van een haarwerk, en zou echt in de collectie moeten. De lijm loopt ook niet door het gaasje. Ik ben nu door de lijm heen, K33 wil niet leveren omdat ik geen klant meer ben. Ik wil echter niet meer op de tape over in het frontje omdat dit gewoon niet natuurlijk lijkt. Kunnen jullie me helpen? Of hebben jullie een goed adres? Of is er een mogelijkheid dat jullie het kunnen betrekken van je collega?

Graag hoor ik van jullie.

Vriendelijk groetend,


Viool
Viool is offline   Met citaat reageren