Los bericht bekijken
Oud 22 juni 2015, 21:07   #42
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
@Tsahin en andere mensen die beweren dat ze brain fog hebben

Eerst is analyse belangrijk, heb je wel daadwerkelijk brain fog? Helaas zijn artsen in NL niet echt goed in het begrijpen van hormoonwerking, is toch een aparte wetenschap waar veel artsen weinig verstand van hebben. Veel sporters in NL gaan dan ook massaal naar Belgische klinieken betreft hormonale problemen.

Als jullie daadwerkelijk last hebben van brain fog dan zal dat waarschijnlijk te maken hebben met het plat zijn van eigen DHT en broeder productie
van hormonen. Dat laatste betwijfel ik nog steeds, aangezien de ts schrijver bijvoorbeeld geen last heeft van seksuele problemen onder meer, gyno heb ik ook niet zien voorbijkomen, etc.

Mocht jullie daadwerkelijk brain fog hebben en het liggen aan ontbreken van DHT en broederhormonen. Dan is de oplossing naar mijn idee niet zo lastig. Er is bijvoorbeeld de zogenoemde TRT-behandeling in medische wereld beschikbaar, door toedienen van Testosteron, Sustanon, etc. kortom door testo-stimulans kunstmatig aanwekken van testosteron in je lichaam.

DHT en zijn broeders zijn natuurlijk een omzetting van testosteron, dus je moet de tussenschakel weer activeren. Fina heeft waarschijnlijk in de teelballen door langdurig blokkade van DHT en broederhormonen aanmaak de dht productie lam gelegd. Lichaam heeft het zo lang niet aangemaakt dat die de aanmaak is vergeten.

Wat je kan proberen is toedienen van primobolan, proviron, masteron om de androgene hormonen weer op gang te krijgen. Desnoods heel je leven lang, als je eigen lichaam het niet aanmaakt. Deze staan bekend om sterke androgene werking, goed voor de dht productie zeg maar.

De centrale vraag is echter, hebben jullie wel echt brain fog? Ik betwijfel dit gezien ook het feit dat jullie hier ook aangeven dat bijvoorbeeld andere sides afwezig zijn. Is het niet gewoon een depressie? Daarnaast is het wellicht ook wel handig om even te zeggen dat 1 mg fina gebruik niet de totale dht productie plat legt. Dat gebeurt alleen bij inname van 5 mg. Opvallend is dat prostaatpatienten nooit de brain fog noemen.

Het kunstmatig toedienen van androgene hormonen zou een oplossing voor jullie kunnen zijn mocht er sprake zijn van brain fog. Beterschap voor jullie kwalen in ieder geval.

Laatst gewijzigd door kalekop28; 22 juni 2015 om 21:13
kalekop28 is offline   Met citaat reageren