Los bericht bekijken
Oud 19 februari 2020, 15:19   #6
jongen25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2004
Berichten: 579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Logi92 Bekijk bericht
@Minten, Hektor en Jongen25. Bedankt voor jullie reacties zover. Het geeft wel een fijn gevoel dat mensen met ervaringen met het medicijn inzicht geven.

@jongen25 hebben jullie nog specifiek ergens op gelet bij bijvoorbeeld echo's of o.i.d.?
Ik heb mijn zorgen niet gedeeld met mijn vriendin, om geen slapende honden wakker te maken. Te meer omdat we sowieso al wat stress hadden, omdat we tot twee keer toe geen uitslag bij de NIPT test hadden (te weinig foetaal DNA in het bloed van de moeder). Concreet betekent dat dat je geen informatie hebt over mogelijke chromosomale afwijkingen bij de foetus.
Gevolg was wel dat we grondiger gescreend werden bij de echo's (ziekenhuis ipv verloskundige), waarbij men alles goed monitorde. Men vond geen enkele aanwijzing dat er iets mis was, iets dat na de geboorte goddank ook werd bevestigd. Balletjes goed ingedaald, optimale scores op alle testen.
Kortom: die testresultaten lijken gewoon toeval te zijn geweest - en helemaal niets met wat voor afwijkingen dan ook te maken hebben gehad. Hopelijk lukt het je om je hoofd koel te houden- ik weet hoe lastig dat is, in deze situatie! (Heb in de tussentijd wat haar verloren, maar dat neem ik op de koop toe)
jongen25 is offline   Met citaat reageren