Discussie: Even bijpraten!
Los bericht bekijken
Oud 13 maart 2003, 17:24   #7
Wendy
HaarWeb lid
 
Wendy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2001
Locatie: Rotterdam
Berichten: 233
Hallo Carla.



"Stel dat je gevraagd wordt in een radio of tv-programma of voor een interview in een blad of zo.
Wie wil er nu bekend worden als de vrouw die last heeft van overbeharing. Ik niet!
Ik vind het erg knap van die vrouwen die ik in tv-programma's heb gezien en heb er ook respect voor, maar ik zou het nooit doen. Ik doe niet voor niets elke dag zoveel moeite om het te verbergen"...

Ik snap je opmerking wel, maar ik heb een hele andere ervaring: op het moment dat ik besloot om wél met mijn hoofd op tv te gaan-niet omdat dat zonodig moest voor mezelf, maar om anderen, zonder hirsutisme, te laten zien wat voor impact dat op je leven kan hebben- werd het probleem voor mij en de mensen in mijn omgeving bespreekbaar, en kon ik het een stuk loslaten...
Het bleek namelijk dat mensen om mij geven en gaven zonder dat hirsutisme daar iets aan afdoet... Dat wil niet zeggen dat ik nu zo maar zonder meer in een korte broek of met korte mouwen ga lopen, maar het sterkt je wel in het besef dat je als mens de moeite waard bent. Vaak is dat al de helft van het probleem.....
Jezelf daarvan overtuigen is het moeilijkste wat er is, want we laten maar al te vaak ook wat dat betreft onze oren naar anderen hangen!

Groetjes, Wendy
__________________
We mogen ons niet op de borst kloppen voor onze talenten, het enige wat telt is hoe we ze gebruiken.

Laatst gewijzigd door Wendy; 13 maart 2003 om 18:29
Wendy is offline   Met citaat reageren