Los bericht bekijken
Oud 6 maart 2010, 19:37   #6
bennyboy
bennyboy
 
Geregistreerd: 15 februari 2009
Berichten: 10
haarwerken

Hoi , ik heb zelf sinds deze week een gedeeltelijk haarwerk gekregen en ben er ontzettend blij mee, ben een man van 25 maar toch al behoorlijk wat inhammen en kalende kruin.

Wat mijn denk ik belangrijkste input voor jullie is het overzicht vergoedingen. Iedereen klaagt altijd dat haarwerken zo duur zijn en vanalles uit aan het vogelen zijn om ze elders goedkoop aan te schaffen. Ik heb een haarwerk van 1375 euro en alles wordt vergoed door de verzekering. eerst zat ik bij zilverenkruis maar ben extra naar de Ohra gegaan want zij vergoeden max 1500. Een compleet overzicht van alle vergoedingen van de zorgverzekeringen vind je via deze link. http://www.aapv.nl/docs/verzekeringen2009.pdf
Er zijn ook zorgverzekeringen die in het meest uitgebreide pakket het hele haarwerk volledig vergoeden, hoe het zit met de onderhoudsbeurten weet ik zelf nog niet.

Alle informatie hier is wel nuttig enzo, maar mijn advies is, ga gewoon naar een goede haarwerker en hij/zij kan heel goed bepalen wat voor jou het beste zal zijn.

Over mijn haarwerker ben ik zeer tevreden. ik kwam met de wens voor een haarwerk waar ik totaal geen omkijken naar had. Nou dat heb ik gekregen, achterzijde en rondom zijn mijn eigen haar door het kant heen gehaald en vastgeknoopt aan het haarwerk, voorkant is geplakt. ik kan hier alles mee, sporten, zwemmen, douchen en gewoon mijn haren wassen en afdrogen, eens in de 6 weken ga ik terug voor bijknippen en opnieuw knopen. Ook heeft hij kleurstaaltjes geknipt uit mijn eigen haar, en hierna geschikte kleuren donkerbruin door elkaar gemengd. Toen ik het haarwerk voor het eerst kreeg hoefde het niet eens geverfd te worden omdat de kleur gewoon matchte. Nou het resultaat mag er zijn, niets dan lof.
bennyboy is offline