Los bericht bekijken
Oud 23 november 2013, 15:52   #52
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Hoi Mammamarleen, ik heb nu drie dezelfde haarwerken (Gisela Mayer Yasmine mono II).
De eerste heb ik in zijn geheel wat korter laten knippen;
de tweede heb ik alleen de pony wat korter laten knippen;
de derde heb ik zo gelaten als ie van oorsprong is.

Ik wissel de haarwerken om de week of hoe het me uitkomt; geen hond ziet het verschil. Althans niemand merkt wat bijzonders op. De kleur is hetzelfde, het basismodel ook, alleen de lengte is ietsiepietsie verschillend. Ik zie en merk het, maar een 'leek' kan hooguit denken; ze is naar de kapper geweest of ze heeft haar haar anders gestyld. Ik draag mijn pony soms omhoog, soms naar beneden, soms opzij. Net hoe de wind waait
Hierdoor lijkt het net echt en zit mijn haar geen dag hetzelfde.

Drie haarwerken is natuurlijk niet 'echt' nodig. Ik zou wel adviseren twee haarwerken te kopen, in ieder geval een reserve. Mocht je 'calamiteiten' hebben met je haarwerk dan heb je altijd wat achter de hand en hoef je niet zonder over straat.

Deze Gisela haarwerken kosten € 400 per stuk bij een haarwerker en ik heb 1 zelf betaald en de rest via mijn verzekering terug ontvangen (regeling reserve haarwerken). Via internet kan je deze ongetwijfeld goedkoper kopen, maar dat is iets voor later (als ik ze niet meer vergoed krijg

Succes! Groetjes van Astrid

Laatst gewijzigd door Astrid26; 23 november 2013 om 15:56 Reden: Typefout
Astrid26 is offline   Met citaat reageren