Los bericht bekijken
Oud 4 april 2018, 13:53   #67
mcm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 mei 2014
Berichten: 26
Geslacht:
Hey! Het bevalt super goed! De meeste mensen om me heen hebben het al gezien en vinden het tof, ze zeggen allemaal ''een kale kop staat je goed''. Waarop ik altijd voor de lol vraag; ''kaal, waar zie je die kale plekken dan?'', haha.

Je noemt gedurfd, wat bedoel je daar precies mee?

Er zijn best wel verhalen over dat de MHP zou verkleuren. Dit gebeurde inderdaad bij sommige mensen, maar dat was 10 jaar geleden. Dat had te maken met eigenlijk geen ervaring en het niet logisch uitkiezen van een combinatie van kleuren die uiteindelijk het pigment moest gaan vormen. Inmiddels zijn ze heel ver, maar is 't wel belangrijk dat je goed onderzoek doet bij wie je dit laat doen. Dus de plaatselijke tattoo-shop is denk ik niet zo'n slim idee.

Ik heb het laten doen bij een bedrijf wat dit het langste doet in Nederland en een van de eerste in Europa was Ik heb nog haren van mezelf dus die staan ertussen en groeien waardoor het effect maximaal wordt en mensen ook daadwerkelijk stoppels voelen. Wel moet je inderdaad wel de rest van je leven gemillimeterd blijven, maar ik kan geen HT meer doen omdat mijn donorgebied te klein is, en een haarwerk ga ik niet nemen, daar ben ik me heel zeker van. Dus bij mij bleef er maar 1 optie over, en dat was MHP. Maar het is natuurlijk persoonlijk, de een voelt zich meer thuis in een haarwerk, de ander met MHP of een HT.

Toevallig meer mensen hier die een MHP hebben laten doen en dit al langer hebben? Wat zijn de ervaringen met bijwerken etc?
mcm is offline   Met citaat reageren