Los bericht bekijken
Oud 30 maart 2009, 19:20   #72
madelieve
HaarWeb lid
 
madelieve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 229
dokter boersma!

Hallo lotgenoten,
Ik ben het nu helemaal zat met dokter boersma! Zoals jullie uit mijn vorige bericht konden lezen, kwam ik netjes op mijn afspraak met hem, maar meneer was er niet. Ik mocht toen met de gratie gods naar een andere dermatologe (volgens mij een hele goeie). Maar zij verwees me weer naar dokter Boersma, ik weer een nieuwe afspraak gemaakt en kon pas begin mei terecht. Vrijdag kreeg ik een brief dat de afspraak verzet was naar 13 mei en de dag later kreeg ik een brief dat de afspraak was verzet naar 20 mei! Woest was ik en gefrustreerd en bang. Vandaag heb ik naar de poli gebeld en gevraagd of ik eerder terecht kon. NIET dus, dr Boersma werkt niet meer zoveel in mijn reguliere ziekenhuis. Waar zou hij zitten????????????? Ik werd nog bozer en vroeg een afspraak bij een andere dermatoloog omdat ik bang was dat de afspraak voor de 4e keer afgezegd zou worden en daarom dus geen vertrouwen meer had in Boersma. Maar....die afsprakenmevrouw zei me dat dat niet kon omdat ik alleen bij Boersma terecht kon omdat ik haarproblemen heb! Woensdag mag ik nog eens bellen, dan is DE MAN er en dan zullen ze met hem overleggen! Ik ga in ieder geval een uitgebreide brief aan de verzekering schrijven en tevens vragen of ik naar Antwerpen mag uitwijken. Maar ondertussen valt mijn haar gestaag uit!
Groetjes,
__________________
Madelieve
madelieve is offline   Met citaat reageren