Los bericht bekijken
Oud 5 oktober 2020, 00:41   #53
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SnellePlanga Bekijk bericht
Maar maar maar... Duidelijk dat je mijn eerste bericht van deze topic niet hebt gelezen. Doe dat eerst eens voor dat je onbesuisd een mening gaat geven.
Heb ik wel gelezen hoor, maar ik snap het gewoon nog steeds niet.

Geld boeit je niet, je biedt zelfs aan artsen wel even op jouw kosten over te laten vliegen en te laten verblijven in Nederland, maar in ruil voor een gratis behandeling bij een kliniek die je HT eerder verpest heeft stap je in een door jou zo gevreesd vliegtuig om midden in een corona-golf, inclusief verplichte quarantaine achteraf, je nogmaals te laten behandelen in wat je zelf beschrijft als een haastige, onpersoonlijke omgeving. En inderdaad, die award, tsja..

Ik snap echt helemaal het budget-argument om voor een partij als Esteworld te kiezen, en ik snap het budget-argument om toch maar weer een hersteloperatie te ondergaan bij de partij die je vertrouwen de eerste keer zo geschaad heeft (en waar je ook gewoon best ontevreden was over hoe de behandeling verliep, zie je wel dat ik je eerste post gelezen heb?). Maar dat budget-gedeelte speelt naar eigen zeggen bij jou helemaal geen rol, wat blijft er dan over?

Als financiën geen rol spelen, zou ik, zeker terwijl heel de wereld in lockdown zit, gewoon voor een partij in Nederland kiezen. Dat is in ieder geval stukken goedkoper dan een volledig medisch team in een vliegtuig hierheen te zetten, waar je naar eigen zeggen ook toe bereid was.
Ik heb helemaal geen vliegangst en zelfs ik zou in deze tijden niet zomaar naar Turkije vliegen. Bij jou ligt dat anders, en dat is verder ook prima, het is niet mijn bedoeling je aan te vallen en ik hoef het ook niet te snappen, het fascineert me alleen enorm. En nogmaals succes!

Laatst gewijzigd door minten; 5 oktober 2020 om 00:50
minten is offline   Met citaat reageren