Los bericht bekijken
Oud 8 oktober 2020, 13:57   #58
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
Ik en meeste andere forum leden geven Esteworld vaak gebalanceerde kritiek en complimenten. Ik snap je totaal niet dat je dit een positieve twist noemt. Bevestigd jou bias over Esteworld. Door mensen zoals jij zijn andere genoodzaakt nuance aan te brengen. Je deelt onevenredige lof uit voor een hele normale manier van oplossen die nog steeds negatief is voor de klant als je de optelsom maakt. De cognitieve dissonantie omdat je zelf bij Esteworld bent geweest is wel erg hoog. Ben blij dat het voor jou enigzins oke heeft uitgepakt ( ik ken jou topic ).

Groet
Hi FKCZ,

Toegegeven, het is niet altijd even makkelijk om objectief te blijven als je zelf erg tevreden bent over een partij. Dat wordt bij mij gevoed door een aantal forumleden die regelmatig toeslaan als er eens een keer een minder goed resultaat tussen zit. Het zijn vaak dezelfde forumleden die pretenderen de wijsheid in pacht te hebben door terug te vallen op wetenschappelijk onderzoek (wat elkaar in veel gevallen tegen spreekt). Zie mijn reactie als een tegengeluid om de balans weer een beetje terug te krijgen. Is er iemand die gedegen en onafhankelijk onderzoek heeft gedaan naar het verschil tussen NL'se en Turkse klinieken? Ik denk het niet, maar men mag het tegendeel bewijzen. Tot die tijd zie ik elk forumlid slechts als iemand met een mening en/of ervaring. Ik deel mijn mening/ervaring zoals ik dat wil en als jij dat zo nodig moet ''nuanceren'', dan moet je dat zeker doen. Mijn inziens is een forum een prima plek voor iedereen die zijn/haar mening wil delen. Zolang het maar met wederzijds respect voor elkaar is.

Wat betreft de situatie van ''SnellePlanga'' vind ik het klasse hoe Esteworld dit oppakt. Er wordt door eerder genoemde criticasters wel eens beweert dat Esteworld een fabriek is waar de klant een nummertje is en dat alle vorm van klantvriendelijkheid ontbreekt. In dit geval is dat dus niet zo en dat vind ik positief. Zij hebben het fout gedaan en zijn bereid dat goed te maken. Dat zou mij als klant al een positief gevoel geven, vandaar dat ik het zo benoemde. Jij mag daar anders over denken. Dat het resultaat van ''SnellePlanga'' nu ineens goed is dat heb je mij niet zien schrijven.

Ten slotte. Jij noemt het resultaat wat ik heb geboekt bij Esteworld ''enigszins oké''. Ik laat me toch verleiden om daar even op te reageren (jaja, ik hap). Iedereen in mijn omgeving en op dit forum die mijn beginsituatie en mijn huidige situatie vergelijkt vindt het een fantastisch resultaat. Je bent tot nu (voor zover ik weet) de enige die het bestempeld als ''enigszins oké''. Maar goed, zoals ik al aangaf, jij bent ook iemand met een mening en dat mag. Opvallend en kinderachtig vind ik die mening wel, maar goed, dat is dan weer mijn mening. Ik zal binnenkort weer eens een foto'tje plaatsen, aangezien ik sinds een paar maanden een langer kapsel heb, waardoor het resultaat nog beter tot zijn recht komt (vind ik). Laat je even weten wat je er van vindt?

Laatst gewijzigd door Arno1990; 8 oktober 2020 om 14:16
Arno1990 is offline   Met citaat reageren