Discussie: UFO 's
Los bericht bekijken
Oud 9 augustus 2008, 14:27   #30
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray Bekijk bericht
die ufo lijkjes waar je foto's ziet van de autopsie zijn nep, is recentelijk nog een keer in het nieuws geweest.

ook was er laatst een of andere uitvinder/kunstenaar die een gigantische zwevende bestuurbare ufo over een stad liet vliegen, ook nep dus.

wel frapant is dat ik en een jeugdvriend, hele goede vrienden en mijn vader ook niet verklaarbare verschijnselen hebben gezien.

zo was ik een keer uitgeweest en wegens geld tekort samen met een vriend met de fiets gegaan om geld uit te sparen, dronken waren we niet van de 6 piljes die we net die avond konden betalen.
we fietsen naar huis en opeens word alles stil, geen vogel of insect die je nog hoorde en gelijktijdig stapten we af.

we kregen allebei kippenvel en koude rillingen en toen opeens vloog er iets weg boven de bomen langs in een baan die zo snel en onmogelijk was voor een aards iets.
ik heb voor mijn vliegopleiding een groot deel herkenning gehad van vliegende objecten maar niks van die kennis kwam overeen met wat ik toen heb gezien....

dezelfde ervaring heeft een goede vriend en zijn zoon van ons gehad, ook zeer technische mensen die ook niet konden verklaren wat ze zagen.

mijn vader die voor het werk in ethipie zat heeft op een nacht in de rimboe/woestijn een zelfde ervaring gehad en ook hij had destijds erg veel kennis van wat er technologisch mogelijk was.

en het waren ook geen sky balloons,die dingen heb ik namelijk zelf en herken ik uit duizenden al denken veel mensen dat ze een ufo zien

maar goed, ik denk ook niet dat "aliens" zin hebben om met een geweldadig egoistisch ras als de mens in aanranking te komen ....
Je moet echt eens minder paddo's gaan eten Ray.

Zelf heb ik nog nooit iets vreemds waargenomen en ik geloof er ook niet in eerlijk gezegd.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren