Discussie: Feriduni ervaringen
Los bericht bekijken
Oud 3 juli 2012, 23:37   #13
Expert
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2012
Berichten: 152
In hoeverre je haarstatus achteruit is gegaan ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door websenior Bekijk bericht
Nacontroles lijken misschien nutteloos, omdat het resultaat is zoals het is. Maar bij Feriduni vond ik ze toch wel positief, omdat hij met je doorneemt in hoeverre je haarstatus achteruit is gegaan en wat je nog op welke termijn kunt verwachten. Ik vond het zelf toch lastig om echt objectief naar mijn haarstatus te kijken en dan is de mening van een deskundige erg handig.
Die moet vooruit gaan, wat voor transplantatie heb jij gedaan ? Tja als je niet meer objectief naar je haren kan kijken dan moet je nog maar eens een keertje langs gaan. Nutteloos, nutteloos, het is voor ieder persoonlijk. Maar sommigen die benaderen een haartransplantatie alsof ze twee benen hebben laten amputeren !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Hmmmm Expert of zal ik zeggen norwood2 again onze Dr Ferundi verdediger
Vind het wel zo netjes dat je gebeld wordt hoe het met je gaat en hoe je haarsituatie ervoor staat is een service die inbegrepen is in de prijs lijkt mij en sowieso normaal het is tenslotte niet niks een haartransplantatie vooral psychisch.
Ikzelf ben dus wel pas gebeld en ga op nacontrole al ben ik pas in december op 12 maanden resultaat, maar heb nog wat vragen etc.
Zo'n nacontrole lijkt mij ook om te kijken of je nou tevreden bent of eventueel nog een vergoedende kleine correctie kan krijgen al is dat altijd afwachten of dat daadwerkelijk gebeurd.
? Ik heb nog nooit één ding over Feriduni gezegd dus waar jij dat uit opmaakt. Ik heb het over de nazorg in het algemeen. Maar je bent ook zo'n geval wat ik dus eigenlijk bedoel. 12 maanden zijn nog niet voorbij of begint al over een vergoedende kleine correctie. Als je iets niet bevalt, dan kan je bellen en mag je vast wel komen. Ik heb wel met sommige van die klinieken te doen en dat wil ik aangeven. Goed resultaat, valt men over een nacontrole. Iets minder resulaat, kan ik misschien een gratis vervolgbehandeling krijgen ?

Laatst gewijzigd door Expert; 4 juli 2012 om 07:47
Expert is offline   Met citaat reageren