Los bericht bekijken
Oud 31 december 2015, 10:18   #7
Robert M
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2012
Berichten: 49
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percie Bekijk bericht
Het is zeker mogelijk, ook getransplanteerde gebieden worden soms na een jaar nog eens verdicht. Vaak geeft het een natuurlijk resultaat als de donorharen en de bestaande haren door elkaar gaan groeien.

Er is kans dat een bestaande haar beschadigd raakt en daarom moet dit zeer precies gebeuren. Ga niet voor de voordeligste maar kies voor een kliniek als Feriduni of Prohair clinic. Als deze klinieken het niet aandurven omdat je nog te hoge dichtheid hebt zullen ze het nooit doen.
Bedankt voor de reactie!

Ik ben ooit eens op consultatie geweest bij Prohair Clinic. Op dat moment was het haar bovenop m'n hoofd sterk uitgedund. Was toen nog niet begonnen met het gebruik van minox en fina. De medewerker van Prohair Clinic vertelde mij toen dat het bij mij technisch gezien perfect mogelijk was om tussen het bestaande haar nieuwe haren in te planten, maar dat het risico op permanente shockloss te groot was. Ik kwam volgens hen niet in aanmerking voor een haartransplantatie. Ik had wel een goed donorgebied.

Een tijdje daarna eens langsgeweest bij een andere kliniek en daar vertelden ze mij ook dat het technisch gezien perfect mogelijk was. Volgens hen was het risico op permanente shockloss echter zo goed als onbestaand. Het werd afgedaan als bangmakerij. Tja... Wie geloof je dan?

Feriduni schijnt een topper te zijn. Als de behandeling met fina niet het gewenste resultaat oplevert moet ik daar misschien maar eens op consult gaan.

In Brussel zouden er ook twee toppers actief zijn: dokter Devroye en dokter Bisanga. Volgens bepaalde Engelstalige internationale fora behoren deze heren tot de top van hun vakgebied. Op dit forum vind ik echter nauwelijks info over hen terug.
Robert M is offline   Met citaat reageren