Los bericht bekijken
Oud 10 januari 2016, 10:44   #13
haargek
HaarWeb lid
 
haargek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 408
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert M Bekijk bericht
Ik heb je topic met veel aandacht gelezen en ben heel benieuwd naar je eindresultaat! Hoe zit het met de wachttijden bij dokter Eberson?

Vooraleer ik ga voor een operatie wil ik eerst finasteride een kans geven. Ondertussen gebruik ik het meer dan twee maanden. In het begin leek m'n haar wat dikker te worden, maar de laatste tijd merk ik veel uitval. Als ik een paar keer door m'n haar wrijf dan tel ik makkelijk 20 à 25 haren op m'n bureau. Wat opvalt is dat het gaat om redelijk korte en fijne haren. Hopelijk gaat het hier om geminiaturiseerde haren die uitvallen en plaats maken voor nieuwe, dikke haren. We zullen zien.
De wachttijd voor een consult is volgens mij er gering, wellicht kun je 'tussendoor' wel terecht om een uurtje met Dr. Eberson te zitten. Ik heb in juli gekozen voor een transplantatie in november. Dit gezien het feit dat ik dan kan herstellen in de donkere wintermaanden, het waarschijnlijk minder opvalt en ik een capuchon of muts kan dragen. Zover vooruit plannen kende bij de kliniek geen wachttijd of problemen, ik kon zelf de dagen kiezen.
__________________
Rogaine Foam 5% Minox (01-04-15)
haargek is offline   Met citaat reageren