Discussie: PCO en overbeharing
Los bericht bekijken
Oud 26 augustus 2002, 21:07   #15
Diana
HaarWeb lid
 
Diana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2001
Berichten: 227
transseksuelen

Hoi Sandy,

De vraag over de transseksuelen en overbeharing (of beter gezegd het ontbreken daaraan) speelt ook al langer door mijn hoofd. Heb het ook al eerder in dit forum kenbaar gemaakt. Maar niemand die het weet, althans dat neem ik aan bij geen reacties.
Ik denk echter nog steeds dat dit een sleutel kan vormen tot de oplossing voor ons hirsutisme!
Mij kun je niet wijsmaken dat alle transseksuelen (vroegere)mannen vroeger al geheel glad waren. Ik denk wel dat door de vele hormoonpillen die ze moeten slikken om vrouw te worden ze al veel haar verliezen, maar of het alleen door medicijnen gebeurt dat weet ik natuurlijk niet, maar el het grote gedeelte denk ik. Ik heb al tachtig keer met de gedachte rondgelopen om met dit verhaal naar de huisarts te gaan , waarom zij wel en wij niet? Maar tot nu toe nog niet gedaan. Met als oorzaak in mijn achterhoofd dat ik al wel weet wat ik als antwoord krijg: "Je kunt hun situatie niet met die van jou vergelijken" En dan zit je daar weer met je handen in het haar :S Je wilt het dan het uitschreeuwen dat je daar geen genoegen mee neemt, dat je het naadje van de koud wil weten erover, maar tegelijkertijd weet je dat je machteloos bent. Dus dan er maar niet heen gaan en stiekem blijven hopen dat dit wel de oplossing is, maar de beperkingen van de realiteit niet onder ogen willen zien.
Kortom........het loopt weer vast....maar toch ga ik er een keer mee naar mijn huisarts, gvd (sorry)

Groet, Diana
Diana is offline   Met citaat reageren