Los bericht bekijken
Oud 13 maart 2015, 10:40   #23
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
Limbo,

Je bent kinderachtig, als je niets kan verkopen wil ik jou best een knuffel en een zakdoek geven. Ga niet zielig doen en met modder gooien. Dat is alleen maar triest, erken je meerdere.

Je hebt al eerder het topic vervuild met je vervelende berichten, iedereen ziet jou afgunst en stupiteit. Je zet jezelf voor paal, dat je het weet.

Ik heb MSD, deze merk is de founding father van finasteride. De eerste en de beste, niet generiek zoals de rest. Het is een Nederlandse product. Het is voorzien van echtheidskenmerken. (De partijnummers, stempel op de pil, gravering in de strip, app-code). Jij verkoopt fina accord, dat is gewoon troep, aldi merk fina. Dat verkoop je ook nog eens voor 30 euro, dat is afzetterij, natuurlijk gaat niemand iets van jou kopen. Zat tevreden klanten hierboven, mensen waarderen topkwaliteit voor een goed prijs.

Nogmaals, als jezelf niets kan verkopen, moet je niet met modder gaan gooien, verbeter jezelf en kom dan opnieuw concurreren met mij. Als een kind huilebalken heeft geen nut.

Laatst gewijzigd door kalekop28; 13 maart 2015 om 10:47
kalekop28 is offline   Met citaat reageren