Los bericht bekijken
Oud 29 juli 2018, 17:47   #7
Marianne1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juli 2018
Berichten: 59
Geslacht:
Hoi,
Het is lastig om er niet over in paniek te raken... Want door stress krijg je nog meer haarverlies. Bij mij komt het niet in de familie voor, bij jou wel? Mijn haarverlies komt denk ik (en volgens de dokter ook) door het afgelopen stressvolste rotjaar wat ik heb meegemaakt, dit heeft zoveel impact op me gehad.
Ik durf ook niet meer naar de kapper te gaan en durf het ook niet meer los te dragen, alle haren die om me heen uitvallen zijn zo confronterend. Draag het nu in een hele losse lage staart waar niet veel van over is. Het helpt ook niet om youtube fimpjes over alopecia te kijken, ben bang dat dat mij ook gaat gebeuren en ik heb geen gezicht voor een kaal hoofd...
Morgen moet ik mn haar weer wassen en kammen en ik ben zo bang! Ik doe dat ook niet meer 's avonds want dan kan ik gewoon niet meer slapen van de paniek/verdriet.
Morgen toch maar weer de huisarts bellen, mn eigen huisarts is dan terug van vakantie en ik moet gewoon een verwijzing naar de dermatoloog! Jammer dat jij pas 24 augustus kan, duurt nog zolang!
Groetjes
Marianne1 is offline   Met citaat reageren