Los bericht bekijken
Oud 19 augustus 2018, 15:08   #64
Marianne1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juli 2018
Berichten: 59
Geslacht:
Helmgirlie: het klinkt inderdaad als een goede optie, hoofd kaalscheren en een volledige pruik, hoef je je niet meer druk te maken. Maar ik heb nog steeds de hoop dat mijn haaruitval stopt. Terwijl het steeds meer wordt.. Maar ik ben bang dat mijn kids schrikken als ik kaal ben. En als ik op een bepaalde manier een staart in doe zie je mn dunne plekken nog niet.
Heb je mensen vertelt dat je een pruik droeg of zagen ze het zelf? En de topper, zien mensen dat je er 1 draagt?

Heb net ook anti allergie pilletjes gehaald bij de apotheek tegen de jeuk maar omdat ik gister door een vliegend beest ben gestoken en een allergische reactie heb waardoor mn arm 3x zo dik is en enorm jeukt en klopt. Het helpt alleen niks.

Mexican: ik gebruik die cellagen spray over heel mn hoofdhuid. Je haar wordt er niet vet van, het gloeit wel op je huid dus heb het wat verdund met water, staat op de verpakking. Ik zag dat mediceuticals ook shampoo heeft voor vrouwen met haaruitval maar ben daar sceptisch over, aangezien je het ook weer uitspoelt. Die spray trekt gewoon in. Hoop dat je dermatoloog wat voor je kan betekenen!

Hier is het half bewolkt en 25 graden, goed te doen! Behalve de wespen invasie.
Marianne1 is offline   Met citaat reageren