Los bericht bekijken
Oud 5 augustus 2009, 01:08   #37
Tarco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 46
Als ik juist ben, doet Hasson&Wong toch enkel FUT-HT's he, en die zijn toch zowat wereldvermaard voor hun supermooie resultaten. Ik denk dat zij daaromenkel FUT doen, omdat daarbij de kans op mooie snelle resultaten gewoon (in beperkte mate) hoger is...

Maar misschien ben ik wel bevooroordeeld, omdat ik eind januari een FUT van 1500 grafts heb laten uitvoeren en ik al sinds begin juli rondloop als een NW1 met een fris kort kapsel waarmee ik mij ongelooflijk goed in mijn vel voel (terwijl ik mij al jaren doodergerde aan mijn vreselijke inhammen argh!) Ik denk dat de grafts van een FUT misschien sneller groeien? Verder ook maar zo'n 2 maanden "last" gehad van het litteken en een raar gevoel op mijn achterhoofd, maar die last was eigenlijk ook maar minimaal hoor... Niets om over te zeuren in mijn geval. En mijn litteken is helemaal onzichtbaar, ook al is het kort geknipt vanachter. Ik denk dat het enkel problemen zou geven als ik heel mijn hoofd kort scheer, wat ik hopelijk nooit hoef te doen.
Tarco is offline   Met citaat reageren