Los bericht bekijken
Oud 18 oktober 2018, 17:06   #92
Janneke100
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juli 2018
Berichten: 86
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janneke100 Bekijk bericht
Hoi Star, ik las het, dat jij ook nog steeds zoekende bent en veel last van schilfers. Wat een narigheid! Ik heb ook al een plank vol met producten en steeds denk ik het wiel uitgevonden te hebben maar na een week heb je weer een probleem. Ik hoop dat voor jou de gouden tip nog komt want problemen met je haar en of hoofdhuid kunnen je behoorlijk gaan beheersen. Sterkte
Hoi Star heb je deze weleens geprobeerd? Elements Renewing van Wella? Hij is niet bij een drogist verkrijgbaar maar wel online en bij Wella kapsalons soms. Het is een heerlijke shampoo, kalmeert de hoofdhuid en bevat geen agressieve middelen. Wat ik had met natuurlijke shampoo's, dat je er nog veel stugger haar van krijgt en taai om te wassen en niet door te kammen. Dit is bij deze helemaal niet. Je hebt een heel klein beejte nodig en het schuimt goed en is heel romig en ik heb ook geen jeuk oid. Mijn haar voelt zachter ook als is het zo kapot als een pier. Misschien heb je er wat aan. Als je hem al niet in je kast hebt staan.
: -)
Janneke100 is offline   Met citaat reageren