Los bericht bekijken
Oud 16 juni 2012, 15:18   #38
Leah90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 december 2009
Locatie: https://t.me/pump_upp
Berichten: 45
Geslacht:
Hoi leden,

ook ik heb het nieuws met schrik gevolgd over dokter Boersma. Ik slik nu ongeveer 5 jaar 1.25 mg finasteride per dag en wat is mijn haar fantastisch geworden! Hiervoor was mijn haar zo ontzettend dun, pluizig en raar. Ik werd er echt doodongelukkig van. Ik ben nu 21 jaar en ben op mijn 16e begonnen. Ik ben er zo gelukkig mee. Graag wil ik het middel blijven gebruiken, maar ik zou niet weten hoe ik er nu aan moet komen.
Heeft iemand van jullie misschien een idee waar ik finasteride kan bestellen? Misschien op een internetsite uit het buitenland ofzo? Ik zou wel graag een betrouwbare site willen hebben.

Al die andere middelen die zouden helpen en die als alternatief worden genoemd, werken gewoon niet als je alopecia androgenetica hebt. Ik heb 1.5 jaar aan de diane pil en aan de yazmin pil gezeten, maar ik kreeg daar zo'n ontzettende migraine van, dat ik ermee gestopt ben. Het middel dat het beste werkt, dat ook echt wetenschappelijk bewezen is, is gewoon finasteride (en dutateride).

Om antwoord te geven op wat voor extra stofje er in die trix plus capsules met finasteride zit, daar zit het volgende in:
-1,25mg finasteride
-10 mg tocopherolacetaat
-1,5 mg biotinum
-5 mg pigeum africanum extract
-50 mg saw pametto extract
-98 mg microkristallijne cellulose

Maar mijn hele belangrijke vraag is dus of iemand weet waar ik het nu op een betrouwbare manier kan bestellen?
Misschien moet ik er maar een apart topic over openen ofzo. Want ik zit nu echt in de stress. Ik heb nog maar 1.5 potje over en die zogenaamde andere middeltjes werken helemaal niet.

Groetjes Leandra
Leah90 is offline   Met citaat reageren