Los bericht bekijken
Oud 16 augustus 2014, 14:01   #28
Nokket
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2014
Berichten: 54
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jasse Bekijk bericht
  • Je kan haarverlies hebben, ook al zijn er weinig/geen anderen in je directe familie. Ik ben ook de enige van 3 broers met haaruitval.
  • Er is een verband tussen acne en haaruitval.
  • Antibiotica, stress, ... kunnen haaruitval induceren en als je dan gevoelig bent voor AGA zal je haar niet meer teruggroeien. Het versnelt in feite het haarverlies.
  • Ik las dat je al langs bent geweest bij de dermatoloog. Heeft die jou niet kunnen vertellen of je last hebt van AGA? De kans is wel groot dat het AGA is, maar met een bloedonderzoek zouden ze nog wat andere zaken kunnen uitsluiten (te kort aan vitaminen/mineralen).
Hij zei AGA, maar ik heb mn twijfels bij zijn conclusie en zit te denken over een Second Opinion. Dit omdat hij bij wijze van een kort blik wierp op mijn hoofd en meteen tot die conclusie kwam zonder andere dingen uitgesloten te hebben dmv bloedonderzoek of wat dan ook. Zeker als er een verband is met acne zou hij dit toch zeker moeten onderzoeken of er iets aan te doen is?

De anitbiotica was volgens mij maar 1 maand, niet lang. Wel een flinke kuur. Stress, ik kom ook uit een vrij stressvolle relatie (die begon gelijk met het uitvallen). Die is nu gelukkig voorbij maar merk geen verschil.
Nokket is offline   Met citaat reageren