Discussie: Goede conditioner?
Los bericht bekijken
Oud 7 november 2016, 10:28   #6
Irina60
Banned user
 
Geregistreerd: 12 oktober 2016
Locatie: Leiden
Berichten: 47
Geslacht:
Conditioner

Dames,
Voordat jullie naar de prijs van de conditioner gaan kijjken denk eens dat de shampoo en de conditioner samen moeten werken. De shampoo van de ene mer en conditioner van de andere merk- het werkt niet. De ingerdienten moeten in harmony samen werken, anders wordt het een stampot zonder smaak..

En de goede producten kunnen niet goedkoop zijn- waar kan de kwaliteit vandaar komen ?

De allebelangrijkste ingredient van de shampoo en de conditioner is" the base"- en als die met goedkope producten wordt gemaakt dan wat voor effect kun je op je haar verwachten? Zonder gode base is geen good product, en een goede base kost geld voor wetenschappelijke onderzoek op het eerste plaats. De goedkope merken kopen kant en klare goedkope base en voegen er wat middeltjes aan toe om het te kunnen verkopen als eigen merk en met veel belooftes die nooit waar uitkomen.

Ik zie het verschil nu ik de beste merk die er is gebruik. Het is niet goedkoop maar wel zuining in gebruik dus zo duuur ben ik er niet uit. Wel is de werking van de shampoo en masker totaal anders dan bij de natuurlijke shampoos die ik jaren lang heb gebruikt (en die waren ook niet zo goedkoop).

Lees mijn blog om de juise informatie te verkrijgen en dan pas ga denken wat te koop en wat niet.

Sucess,
Irina60
Irina60 is offline   Met citaat reageren