Los bericht bekijken
Oud 9 april 2018, 20:01   #26
Eastfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2014
Berichten: 133
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eddy_wally Bekijk bericht
Ben enkele weken op reis op een tropische plaats. Ik dacht dat de zon deugd zou doen op mijn nog beetje rode getransplanteerde huid dus ik heb de eerste dagen niet altijd met een petje opgelopen.
Ik merk nu dat ik sinds kort dunne korte haartjes aan het verliezen ben. Begin nu paranoia te worden dat het van de zon komt. Op internet kom ik tegenstrijdige berichten tegen. Voor de rest vd reis zal ik continu een petje dragen maar ben bang dat ik al iets permanent beschadigd heb.
Mijn huid is wel minder rood dan sinds ik hier toekwam een weekje geleden, misschien door veel in de zee te zwemmen.
Ik heb mijn HT ook eind januari gehad en mijn huid is ook nog rood. Ik heb nog contact met twee mensen en die hebben ook nog een licht ge?rriteerde huid. Wat dat betreft is het normaal. Ik heb nog redelijk veel contact met Hidde (Esteworld) en die heeft aangegeven dat zon in principe niet erg is, maar je moet het wel langzaam opbouwen. Zal zeker niet aanraden om de hele dag in de zon te lopen zonder pet, maar met mate kan het geen kwaad. Je maakt jezelf gek, heeft (bijna) iedereen last van die net een HT heeft ondergaan. Je moet ook niet te vroeg resultaat verwachten. Kans is gewoon aanwezig dat het nog tot 6-7 maanden duurt voordat je iets gaat zien (gunstige geval +-3-4 maand). Gewoon genieten van die vakantie
__________________
Haartransplantatie Esteworld 31/01/2018
Haartransplantatie Ali Bolluk 01/02/2022
Biotine Natrol 10.000 mcg sinds feb 2018
Eastfield is offline   Met citaat reageren