Los bericht bekijken
Oud 5 juli 2006, 15:17   #32
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.156
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Ik moet wel zeggen dat het op zich wel 'grappig' is om te zien dat het uiteindelijk allemaal weer om het geld draait en dat in een dergelijke situaties principes en moraal altijd aan de kant worden geschoven.

Verder ben ik het ook absoluut niet eens met de gedachte dat je enkel objectief kunt blijven door geen enkele kliniek te weigeren. Dat is natuurlijk pure onzin wanneer het gaat om reclame. Reclame is in de meeste gevallen niet objectief en dat geldt zeker in de wereld van de cosmetica. Bovendien is het ook alles behalve objectief om uitgerekend zo'n advertentie met een grotere lettergrootte en een opvallende tekstmarkering tussen alle andere, veel meer, objectieve topics te plaatsen en dan ook nog eens sticky met de mededeling "belangrijk"! Objectief??? Ik dacht het niet.
Maar Haarmannetje alles "draait" toch om geld. Zonder geld geen Haarweb.
Het is alleen wat voor prioriteit je aan geld geeft.
En je kunt toch absoluut niet zeggen dat Haarweb als eerste prioriteit geld verdienen heeft.
Welke bedrijven ( uit het haarwereldje) zou je dan wel of niet toelaten, hoe objectief ben je als je Gho wel toelaat en Transhair niet zou toelaten.
Wat betreft de advertentie, wat voor verschil zie je met de andere advertenties? Complete objectiviteit is iets wat niet bestaat, iedereen heeft al een beetje een voorgevormde mening, net zoals jij hier al een mening over had.
Henk is offline   Met citaat reageren