Los bericht bekijken
Oud 5 juli 2006, 15:31   #35
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk
Maar Haarmannetje alles "draait" toch om geld. Zonder geld geen Haarweb.
Het is alleen wat voor prioriteit je aan geld geeft.
En je kunt toch absoluut niet zeggen dat Haarweb als eerste prioriteit geld verdienen heeft.
Welke bedrijven ( uit het haarwereldje) zou je dan wel of niet toelaten, hoe objectief ben je als je Gho wel toelaat en Transhair niet zou toelaten.
Wat betreft de advertentie, wat voor verschil zie je met de andere advertenties? Complete objectiviteit is iets wat niet bestaat, iedereen heeft al een beetje een voorgevormde mening, net zoals jij hier al een mening over had.
Ik val deze actie van HaarWeb ook niet aan, omdat ook ik wel kan begrijpen dat het de nodige kosten met zich meebrengt. Maar het is simpelweg een dubbel gevoel. We zitten in een situatie van dat we iets in ons eigen kamp (moeten) omarmen waar we juist overwegend een afkeer van hebben.

Met betrekking tot je tweede punt, dat pure objectiviteit niet bestaat, ben ik het op zich wel mee eens, maar je kunt er op zijn minst naar streven. Een advertentie draait puur om een commercieel belang en jij weet net zo goed als ik dat de belanghebbenden daarachter de grenzen van de objectiveit zoveel mogelijk rekken. Laatst hoorde ik eens op de radio een reclame waarin werd gezegd "je hebt product X verdient, dus waar wacht je op!" Dan denk ik: hoe walgelijk! Dat is niet objectief, maar pure manipulatie. Afschaffen die zaak!
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren