Los bericht bekijken
Oud 25 mei 2019, 10:28   #4
Lectamindose
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 april 2019
Berichten: 69
Geslacht:
Ik heb PRP behandelingen laten doen. Het resultaat staat niet in verhouding met wat het kost. Wellicht zal het nut hebben icm mesotherapie (vitamines) bij mensen die haaruitval hebben doordat ze slecht vitamines opnemen of tekorten hebben.

PRF is een nieuwe variant. Ik heb beroepshalve goede contacten met de medische wereld en als ik artsen in andere sector hoor aanhalen dat dit een fikse vooruitgang is tav PRP dan zullen ze wel weten waar ze over spreken. PRP bestaat al sinds de jaren 70, het is normaal dat het concept doorontwikkeld is. Er zijn zelfs mensen die setjes kopen op eBay om PRP op zichzelf uit te voeren. Iets wat ik om diverse redenen alleen maar kan afraden.

Acell daarentegen heeft in de wondverzorging zijn diensten bewezen. Het wordt ook gebruikt bij haaruitval. Sommigen claimen goede resultaten er mee te halen en Gunther Levi, een bekende zanger (nou ja) in België liet dit ook uitvoeren bij Esteworld en zou daarvan tevreden zijn. Wellicht werkt Acell in op het subcutane waardoor die vernieuwde omgeving hergroei of minimaal behoud mogelijk maakt.

Probeer misschien ook in te springen op de Acell-trein.

Overigens, kun je mij eens de juiste procedure uitleggen van jullie specifieke PRP behandeling? Ja, bloedafname is niet relevant. Wat gebeurt er met de tube na afname tot dat het met - vermoedelijk een mesogun - geinjecteerd wordt? Op welke toerental wordt gecentrifugeerd bvb?
Lectamindose is offline   Met citaat reageren