Discussie: Wat moet ik hiermee
Los bericht bekijken
Oud 21 december 2010, 19:22   #19
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DirkieConFlirki Bekijk bericht
Kennelijk ben je niet alleen puberaal, maar ook nog behoorlijk dom ook. Al moet ik bekennen dat ik dat ook wel doorhad toen ik zag dat je 'imbeciel' niet eens goed weet te spellen. Jij valt Hans90 ineens aan omdat hij zijn eerlijke mening geeft, en gebruikt daarbij nog foutief gespelde schuttingtaal ook: "Hans, complete imbiciel!", zeg je. Dus ik zou zeggen:Neem je eigen woorden alsjeblieft ter harte, en ga gewoon buiten spelen of zo.
Wat goed dat je mijn spelfout gevonden hebt! Ik weet dit wel te waarderen. Ik ben zelf helaas meer het Lingo type, maar dan wel zoals dat programma gespeeld werd met Francois Boulanger. Samengevat ik ben zelf een imbeciel omdat ik niet kan spellen? Of bedoel je iets anders?

Gaarne zou ik wat bijlessen van u ontvangen. Maar dan wil ik wel dat ik de Agent ben en jij de Indiaan.



Misschien is het jou opgevallen dat ik naast onzin ook een serieuze reactie op de topicstarter heb gegeven. Iets wat ik van jou niet kan zeggen. Jij noemt mij slechts puberaal en denkt scherp te zijn door een spelfoutje te vinden. Spelling als maatstaf voor intelligentie vind ik wel wat kort door de bocht. Ik vind het fijn dat je me zo veel aandacht geeft, bedankt daarvoor.

Laatst gewijzigd door Kniekous; 21 december 2010 om 19:26
Kniekous is offline   Met citaat reageren