Discussie: Visus haarkliniek
Los bericht bekijken
Oud 12 mei 2019, 14:00   #28
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lectamindose Bekijk bericht
Dat het genetica is, is niet bewezen! Althans niet tav de haarfollikels. Wat is daar trouwens de logica van dat de ene haar vatbaar is en die een cm verder ' de eeuwige krans " plots niet meer?
heel veel aspecten van genetica zijn niet per se "logisch", maar gewoon willekeurig over-geerfd. niet alles hoeft logica te hebben.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lectamindose Bekijk bericht
Bij Cosmipolis in Brugge en de Wellnesskliniek en Hoffkliniek bieden ze galeatomie resp onderbindingingreep aan. Het merkwaardige is dat de techniek werkt (!) tav behoud van het haar, helaas geen hergroei.
heb je daar een studie van? en dan bedoel ik niet anecdotaal.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lectamindose Bekijk bericht
Ik heb ook niet het antwoord bij uitstek, maar ik zie wel dat de huidige methodes echt niet goed genoeg zijn en de theorieën niet kloppen.
finasteride (of duta) werkt voor de meeste mannen uitstekend. het is geen genezing, maar het is een verdomd goed lapmiddel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lectamindose Bekijk bericht
Haartransplantaties zijn momenteel de enige echte oplossing,
nogmaals, één of meerdere haartransplantatie in combinatie met fina en eventueel minoxidil is, met uitzondering van de agressieve gevallen, gewoon een grote kans op tientallen jaren haar als de patiënt er maar op tijd bij is en niet pas actie onderneemt als men al jaren onderweg is.
minten is offline   Met citaat reageren