Los bericht bekijken
Oud 21 februari 2018, 12:43   #14
Daams
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2017
Berichten: 23
Geslacht:
Hoi JDH en allen,

Ben ik weer even..
Oke bedanktJDH

Ik ben nu naar 2 zaken geweest. Bij zaak 1 kan ik vier haarwerken bestellen a 39000 euro. Deze zouden 2-4 jaar meegaan. is een monoskin volgens mij.

Bij de zaak 2 hadden ze ook verschillende opties. Gaas en skin bijvoorbeeld. Ik kon de welbekende ultradunne skin kiezen ?2500 voor 10stuks . Nadeel is dat ik deze niet kan tapen, wanneer lijm bij mij toch niet lekker gaat werken. Lijmtest ging overigens prima.
Ook kon ik een iets dikkere skin kiezen waar ik er 4tot6 van nodig heb per jaar. Voordeel is dat ik deze wel kan tapen als lijmen niet goed gaat (?1900 6 stuks).

Lace lijkt mij ook wel wat. lekker luchtig. Maar aangezien ik wil gaan beginnen met lijmen is een lace minder geschikt denk ik omdat die lijm in dat gaas gaat zitten? combo van gaas en skin kan gaan stinken zei zaak 2.
Als je gaat lijmen maakt een gaas en skin niet uit? het is toch luchtdicht verlijmd?

Wat ik mij dus afvraag is wat het verschil zal zijn tussen de eerste en tweede zaak mbt tot de haarwerken met iets dikkere skin. zaak 1 zegt dat je ongeveer een jaar met 1 kan doen (+-1000euro per stuk) en zaak2 met 4 tot 6 stuks (6stuks1900euro exbtw) per jaar. De skinnen voelde ongeveer het zelfde ( die van een jaar (zaak 1) en 4-6 per jaar(zaak 2).

Lijkt mij dat je met 4-6 meer comfort heb dan met 1 per jaar.

Ik over weeg 2 skins te bestellen en tegaan lijmen eens in de 4 weken om te kijken hoe dat bevalt ( de ena dunste bij zaak 2 die ook getaped kan worden)

Ik wil het haar overigens kort gaan dragen







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jdh4 Bekijk bericht
Hoi Daams,

Aangezien je dit bericht al een hele tijd terug hebt geplaatst vraag ik me af of je nog wel hulp nodig hebt. Zelf woon ik ook in Hoorn en ga ik naar Avenue in Alkmaar net als Jolanda. Ik heb voordat ik hier kwam verschillende haarwerkers in de buurt bezocht, maar voelde mij hier het meest op mijn gemak en begrepen.

Groetjes
Daams is offline   Met citaat reageren