Los bericht bekijken
Oud 11 oktober 2019, 22:34   #69
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sanderj11 Bekijk bericht
Ik wil ook beginnen met fina alleen zit met de zelfde vragen als waar jij mee zat voordat je ermee van start ging, ben ook bang dat ik te maken ga krijgen met een flinke shedding laz ook op verschillende forums dat fina je haarlijn zou verslechteren etc. Ervaar je al wat Hergroei door fina of zijn je haren in de loop van de tijd wat dikker geworden ?
Ik gebruik het nu bijna 3 maanden, en merk sinds enkele weken wat kleine haartjes. Verandering in de dikte van de haren valt nog niet op te merken binnen 3 maanden, maar wie weet de komende periode.

Voor m'n gevoel wel meer dan normaal veel haar verloren over de afgelopen maanden. Merk niet per se dunner haar of nieuwe kale plekken, maar wel bijv. bij het kammen/douchen meer haaruitval. Hoop dat het tijdelijk is.

Daarnaast kan ik sommige haren ook heel makkelijk (zonder pijn) uittrekken, en zit er een wit bolletje aan. Zou dit telogen effluvium kunnen zijn? Als het goed is groeit het dan weer terug toch? Gaat trouwens om haar op m'n hele hoofd (eigenlijk vooral in m'n donorgebied en aan de zijkanten). Wel apart, geen idee waardoor het komt maar lijkt me niet in verband te staan met finasteride.
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren