Los bericht bekijken
Oud 12 juli 2020, 18:24   #6
Kiwi88
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 januari 2019
Berichten: 10
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roger Andreas Bekijk bericht
Ja meer smeren betekent inderdaad niet dat het resultaat sneller zal komen. Maar toch heb ik het ook gedaan, ben begonnen met 1 ml en soms als ik niet goed doseer dan kom ik toch nog wel eens op 1 ml uit. Maar 0,75 is denk ik toch al een minimale dosis... met 0.75 ml krijg ik 0.375 mg finasteride binnen

Nog geen sides gehad. Ik heb zelfs het idee gehad dat ik tijdens de seks harder was afgelopen weekend Ik dacht misschien omdat het testosteron iets gestegen kan zijn? Maar weet niet precies hoe dat werkt maar was een aanname haha. Ook niet echt shedding gehad maar ik denk dat dat ook komt door de lage dosering van minoxidil. Er zit 6% minoxidil in maar wat betekent dat op 1 ml? Moet je dan 1ml smeren om 6% minoxidil binnen te krijgen?
Ik ben heel benieuwd naar jouw resultaten en die van aloy94.

Zelf ben ik nu een half jaar met Dualgen 15 With PG Plus bezig en ik moet zeggen dat het mij zeer positief verrast. Ik heb mijn ervaring hierover gedeeld in een andere post, onderaan de pagina ; http://www.haarweb.nl/forum/showthre...t=38113&page=9.

Ook ik had en heb nog steeds geen enkele bijwerking en merk dus ook dat mijn libido zeer goed is en misschien nog wel beter dan voorheen
Kiwi88 is offline   Met citaat reageren