Los bericht bekijken
Oud 15 maart 2009, 00:49   #19
sannetje
Sannetje
 
sannetje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2002
Berichten: 53
Geslacht:
reactie boekje

Hallo lezers,

Ik heb het boekje gekocht en gelezen! Ik ga niet te inhoudelijk in wat er in staat, omdat ik Lila de verkoop daarvan ook gun. Ze heeft veel boeken geraadpleegt en daar zou ik nooit de tijd voor hebben gehad en ook niet kunnen omdat het veelal engelstalige boeken zijn. Ik zat al heel lang te wachten dat iemand zich eindelijk ging verdiepen in die engels of amerikaanse wetenschappelijke boeken waarin TTM beschreven staat en dit vertaald naar het nederlands. Wat er in het boekje staat spreekt mij aan en heel wat dingen had ik zelf al ontdekt behalve het stofje wat in de haarzakjes voorkomt veel effect heeft! Ook of het wel of geen een dwangneurose is heeft het voor mij duidelijk gemaakt in vergelijking met Gilles de la tourette. Zeer interessant. Wat betreft de voeding heb ik over bepaalde pruducten mn twijfels omdat het zich wat tegen spreekt. Het boekje is wat beknopt geschreven maar schept daardoor ook veel duidelijkheid. Wel had de omslag wat proffesioneler gemogen naar mijn inziens (te uitvergroot waardoor de pixels niet mooi worden en harde kaft was mooier geweest ook al is het boekje wat dun). Maar uiteindelijk gaat het om de inhoud en die is zeker wat waard.

Groetjes van Sannetje en weet, het gaat niet vanzelf over dus gebruik de tips van anderen en hoop dat dit boekje de goede richting aangeeft en uitgediept wordt om EINDELIJK eens van dit probleem af te komen.
__________________
Je kracht gaat uit naar waar je je aandacht op richt

Laatst gewijzigd door sannetje; 15 maart 2009 om 01:08
sannetje is offline   Met citaat reageren