Los bericht bekijken
Oud 16 december 2017, 01:30   #28
Haired
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2009
Berichten: 157
Geslacht:
Hoi Mcm, ben het mee eens dat lijmen in steeds meer in filmpjes voorkomt internationaal.. Ik gaf al eerder aan, waarom ik het ook een betere ervaring vind dan tapen.. maar dat is mijn persoonlijke mening. Daarnaast ziet het er fraai uit, zit goed vast en je hebt weinig gedoe met onderhoud vind ik persoonlijk..

Zoals ik het je ook eerder vertelde, doe ik bij wassen van mijn hoofdhuid helemaal geen chemische rotzooi op m’n hoofd, maar gebruik kokosolie of amandelolie van de reformwinkel en smeer de hoofdhuid rijkelijk in na afzetten haarwerk en wrijf met de vingers over hoofdhuid heen en lijmresten laten prima los. Bovendien zijn deze olien zeer goed voor de huid en helpen dit gezond, jong en mooi uitzien. Sinds ik dit doe –al jaren- heb ik geen last van jeuk en of schilfers en of rode / geirriteerde plekken meer op hoofdhuid. Maar juist een zeer gezonde gave hoofdhuid ! En dat met 99,9% van de tijd bedekt hebben ervan ! Daarna onder de douche shampoo 2x en prima gereinigde gezonde hoofdhuid. Het is heel fijn om zonder jeuk of irritaties minstens een week met je haarwerk door te brengen.. mijn ervaring.
Haired is offline   Met citaat reageren